Jeg går switch på Hallingdal FHS nå, og kan trygt si at det er helt rått! =)
Om sommeren kan du som sagt tidligere her terrengsykle, skate, bade, trene, hooke opp med jenter(?), få masse nye venner og feste på crazy hyttefester!
Vi har hatt noen hyttefester i Hemsedal som har vært helt av kroken. Det er vel den største forskjellen mellom Rødde og Hallingdal.
Rødde = Kristen skole. Ikke lov å drikke. Ikke lov å ha sex(ikke at du nødvendigvis får noe sex her heller. Kvinners utseende og personlighet varier vel fra år til år).
Hallingdal = Frilynt skole. Du kan ikke drikke på skolen, men du kan komme hjem beruset (drita full hvis du går rett til sengs og ikke forstyrrer noen).
Vi kjører i Hemsedal fire dager i uka for øyeblikket (jeg har brett som valgfag, så det blir fire fremfor tre) pluss så mye man vil i helgene selvfølgelig (medmindre det er lørdagsseminar som kommer i veien. Man kan ha 19 dager samlet fravær, så dette er ingen krise).
To uker i Zillertal, En uke med surfing på Stadt, turer til ankerskogen og lignende.
Kan legge til at på vgs hadde jeg veldig mye migrene, men de siste åtte månedene har jeg ikke hatt det en jævla gang =) Lite stress med andre ord..
Sjekk ut www.hallingdal.fhs.no og bli frelst.