ABUSE SUGER!!

Latest post 03-12-2010 21:13 by Abuse Boards. 12 replies.
  • 03-11-2010 22:14

ABUSE SUGER!!

Selveste Mr. Abuse altså Are Aasvang som driver Abuse Skateboards har begynt og ikke bruke Abuse selv engang!!

Han Bruker Girl og Session decks og som du ser er det ikke bra!! ABUSE SUGER HARDT HARDT HARDT osv...

• 03-11-2010 22:18 In reply to

Re: ABUSE SUGER!!

Synes du er slem nå. Det kan være 1000 gode grunner til at Are har brukt andre brett enn Abuse. Bare det at de lager egne skateboards gjør at jeg har et tonn med respekt for de guttene der.

• 03-12-2010 7:29 In reply to

Haha, Dette må være Gard! Are bruker jo session plater fordi han ikke har flere abuse plater igjen Stick out tongue

• 03-12-2010 11:46 In reply to

Skjønner ivertfall ikkje hvorfor du sier at abuse suger. Det gjør det ikkje, alle har forskjellige meininger om ting :P om det suger, har det ivertfall ingenting med om ka slags brett Are bruker.

det er jo det samme som å si at emerica suger pga Reynolds skater med girl brett :P

• 03-12-2010 11:53 In reply to

Vi er desverre tom for Abuse skateboard decks for tiden. Derfor står eg ikke på Abuse plater no!

Har du prøvd platene selv?
    Og vi har fått tilbud fra en frabrikk fra Canada om at de vil lage brett for oss. Vi jobber nå med grafikk til disse brettene, men kommer nye om en stund og når vi får de inn, så står eg på de.

Are Aasvang

• 03-12-2010 11:56 In reply to

Jeg har aldri prøvd dei selv, men skal kjøpe når jeg får muligheten til det ;)

• 03-12-2010 12:01 In reply to

eg mente egentlig til personen som hadde lagt ut denne "posten". Hehe :-P

Are Aasvang

• 03-12-2010 12:10 In reply to

Forstod det ;)   men ville bere si det alikavell :P hehe

• 03-12-2010 12:16 In reply to

hehe ;-) men liker det Andreas! :-D

Are

• 03-12-2010 12:33 In reply to

hehe jaja ;)

• 03-12-2010 15:01 In reply to

De lager ikke egne skateboards

• 03-12-2010 16:42 In reply to

abuse, så vidt jeg har fått med meg lager helt vilt smoothe custom longboards (håndlagde). har bare hørt skryt til nå når det gjelder disse.

Streetbrett/vanlige skateboard er en helt annen jobb, og det vil mest sansynlig bli for dyrt og ta for lang tid å lage "håndlagde" streetbrett.. Correct me if i'm wrong..

Kunne godt tenkt meg å prøve ett customemade downhillbrett fra abuse i sommer.

-Lillehammer

• 03-12-2010 21:13 In reply to

Grunnen til at vi ikke lager custom/håndlagde skateboards er fordi disse stort sett er bygget på en annerledes måte enn mange longboards. Dessute, et annet resultat av av platen er håndlaget er at de er små forskjeller på hvert brett. Vi er ikke maskiner, og hvert brett litt littegrann annerledes. Et skateboard må være likt gang etter gang etter gang, og om vi hadde laget disse for hånd ville det kanskje har vært en liten forskjell i pop eller flex f.eks. Vi ønsker høy kvalitet på det vi selger, derfor har vi valgt å få produsert skateboard av noen som er mer kvalifisert Smile 

Ingen grunn til bad vibes.. Og tusen tak for hyggelige tilbakemeldinger Smile

Page 1 of 1 (13 items) | RSS