Next producton GANGSTER!

Latest post 03-12-2010 17:11 by Placebo. 19 replies.
  • 03-11-2010 14:13

Next producton GANGSTER!

DU TØR ALDRI Å HATE DENNE EDITEN !

• 03-11-2010 16:59 In reply to

ikke?

klart jeg tør.

dere er flinke og kjører bra, men den traff toppen av flauhetsskalaen likevel, sorry.

• 03-11-2010 17:47 In reply to

Re: ikke?

word til han over

• 03-11-2010 18:33 In reply to

ikke?

enig her ass... kjøringa er fet nok den, men dere prøver alt for hardt på være gangstere, ikke vær så jævlig sjølhøytidlige og prøv å få inn litt kjørerglede istedet... det blir jævlig kleint egentlig...det ser ut som dere har masse ressurser og peiling på det dere driver med så håper filmen blir av et annet nivå :)

• 03-11-2010 18:55 In reply to

Re: Next producton GANGSTER!

Sikkert fet, det jeg hater på er at THIS VIDEO HAS BEEN REMOVED BY ITS USER

• 03-11-2010 19:28 In reply to

• FAIL94
    • Top 500 Contributor
      Male
    • Joined on 02-07-2009
    • Bergen
    • Posts 4

word på den siste kommentaren der

You Failed

• 03-11-2010 19:40 In reply to

http://vimeo.com/10084034

Jessi ser jo ut som en sigøyner med den hatten! Øivind skal jeg ikke en gang starte å hate på, uff a meg, hva skjedde med snowboard? Dere kommer aldri til å bli med i OL

Filed under:
  • 03-11-2010 19:41 In reply to

• 03-11-2010 19:57 In reply to

• ShadY
    • Top 75 Contributor
    • Joined on 12-08-2008
    • Larvik
    • Posts 29

Anonymous:

http://vimeo.com/10084034

Jessi ser jo ut som en sigøyner med den hatten! Øivind skal jeg ikke en gang starte å hate på, uff a meg, hva skjedde med snowboard? Dere kommer aldri til å bli med i OL

Hvem har sagt at de vil bli med i OL da? Hvis målet ditt som snowboarder er å komme til OL burde du finne deg noe annet å drive med, meningen med snowboard er å ha det gøy. Det tror jeg disse gutta har, og det er bare bra at de skiller seg litt ut!

Shame on you!

• 03-11-2010 20:10 In reply to

eeh, hvorfor skulle man stått på snowboard om man ikke ønsker å være med i OL? Ingen idretter er bare for å ha det gøy, se på Shaun White, han pusher grenser og alle snowboardere ønsker de var han! Disse guttene skiller seg negativt ut, for som alle vet er det ikke OL i streetrails så de må skynde seg til et skisenter for å terpe pipe! Man blir ikke Shaun White ved å bare tulle rundt!

• 03-11-2010 20:28 In reply to

seriøst? du oppafor her er helt på jordet.. jeg har aldri ønska å bli shaun white, jeg har konkurrert i noen år, men kutta det ut og går heller topptur og kjører pow.. har holdt på med 6-7 forskjellige sporter da jeg var yngre, alt fra fotball til langrenn.. jeg starta med snowboard for å slippe unna det evige maset om å være best å prestere, jeg ville bare gjøre noe aktivt med kompiser, ha det gøy, uten å måtte bevise for en trener at man var best..Spør hvilken som helst unge i 4-5 års alderen om hvorfor de spiller fotball, det er fordi det er GØY, ikke fordi de skal bli den neste ronaldo.. samma med snowboard, ikke alle som vil bli best..

Og til slutt, hvorfor står TERJE HÅKONSEN på snowboard når han IKKE vil til OL?????????

fy faen for ett lite gjennomtenkt innlegg du hadde, dust!

• 03-11-2010 21:28 In reply to

• jesus
    • Top 150 Contributor
    • Joined on 09-07-2009
    • Posts 16

haha! gjøk, tror seriøst de aller fleste så at det innlegget var tvers gjennom ironisk xP

• 03-11-2010 23:58 In reply to

lættis ass! haha. 

• 03-12-2010 8:19 In reply to

yo homeboy! yeah, rollin' in tha toyota RAV, djeah !! Keep it gangstah! Got the xxxl fitted clothing, swagger like a ski-boy.. Ya man! Ghetto kids foshizzle! Can afford real clothing, keep it real all day every day!

Definiton : WANGSTER

Conclusion : STAY BLACK!

I'm out wiggaz, hell yeah!

OT: GET A MAFAKKIN LIFE DAWG's

Haha, lættis.. Blir bare flaut det der.

• 03-12-2010 8:21 In reply to

Fjortiss gangster, yo!

http://www.youtube.com/watch?v=5Wpa66mcW4o

That's what I'm talking about!

Can't hate on this, wiggas.

Haha, klippet sier mer enn nok om disse "homeboysa".

freTEX Production!

Page 1 of 2 (20 items) 1 2 Next > | RSS